شناسهٔ خبر: 173559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس در پی فرا رسیدن روز خبرنگار

. مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس در پی فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، "محسن عمادی" مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس در پی فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در شرح این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی یادآور مجاهدتهای این قشر خدوم و خواهان حقیقت است که با هدف روایت حقایق و واقعیت های جاری در حیات سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی ، بیرق بزرگ ' آگاهی بخشی' را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

یقینا خبرنگاران و اصحاب رسانه در عصر امروز نقش بی بدیلی را در فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی ایفا می کنند بنابراین جایگاه این مجاهدان علی الخصوص در اشاعه فرهنگ صحیح ترافیک بسیار رفیع و مهم است.

از این رو اینجانب روز خبرنگار را به همه قلم به دستانی که وظیفه آگاهی بخشی را برای خود قائل هستند و در این زمینه با عشق به صحنه حوادث وارد می شوند، تبریک می گویم و برای آنها موفقیت روز افزون در مسیر سخت و پر خطری که در پیش دارند آرزو می‌کنیم، امید که استقبال مردم از وقایع نگاری‌های حقیقت گرایانه همچنان موجب دلگرمی خبرنگاران شجاع و صداقت پیشه را فراهم آورد و مردم همیشه عاشق خبرنگاران بمانند.